Story moriesAbout meExchange linkes is open


Owner


HYE FRIENDS!
i'm qira , better known as qira . 14 years yougers .my hearth was taken who's name ayeep . do come do follow kayy :)

Scream here


Credits zone


Template by: Waniey M
Header by: Waniey M
Edit by: YOUR NAME


melody

Ezam :(
Tuesday 3 July 2012 | 0 comments

Hye korang :) Ezam ? Siapa dia tuhh ? Ohh , dialah ex crush aku yang kuat ganjing . Aku selalu gaduh dengan dia . Tapi gaduh kitaorang gaduh suka-suka . Ehh , nak bagy tahu nihh . Aku Rindu Ezam k Aku Rindu Ezam ! Aku sayang dia k sayang dia . Tapi dia Mira punya . Ohh , hampanya hati aku . Sumpah aku suka tenggok gamba dia yang Alif a'an baru upload takdi . 




Dia yang pakai baju hitam belang-belang tuhh , hensem+omeyy kan ! Weyhh ezamm Miss kau gile dohh , bila nak jumpa ? Kau suka nyanyi lagu Pelamin anganku musnah untuk aku . "apakah kau ingin lihat , air mata ini berguguran " Mesti kau jawab , aku tak sanggup tenggok kau nagis Sayang :* Ezamm , aku terharu k bila dengar kau cakap camgituhh . Aku  rasa bangga sebab ada crush macam kau . Kau selalu take care pasal aku . Walaupon kita tak selalu contact . Tapi aku tiap-tiap hari pikirkan kau . Ezam , kawan aku tak kasik aku kawan dengan kau sebab pasal yang kita gaduh harituh sampai budak kluang dengan budak kulai gaduhh . Start situ diorang dah tak suka dekat kau . Tapi hati aku tetap ada untuk aku Ezam . Kalau aku call mesti aku banyak gelak kan ! Tapy kau tahu tak , dalam gelak aku ada kesedihan . Aku tak boleh kehilangan kau . Rasa sayang aku dekat kau makin bangkit . Please jangan lupakan aku k ezam , jangan lupa aku . Ehh , aku ada lagu  sikit nak nyanyi dekat kau "Dalam pada i gembira , sometimes i feel so sad jugak , cuz you dah berpunya , but i always to be mine forever" Waaaa :( Sedih k sedih kau mira punya . Ezam aku nak kau , nak kau . Hope satu hari aku dapat memiliki hati kau : ) Aku cuba ! Try to do the best . Amin ~ Kita hanya mampu merancang , tapi allah yang akan tentukan jodoh kita :')

Older Post | Newer Post